Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Η.. κάλτσα και τ’ αποδυτήρια!



Του Γιάννη Τζανόπουλου

          Αγαπητοί κύριοι,

Επέλεξα να τοποθετηθώ για θέματα που αφορούν την ποδοσφαιρική ομάδα της «Καθημερινής» μέσα από το blog λόγω αμεσότητας. Μετά τον αγώνα με την ΣΕΦΑ έγινα κοινωνός διαφόρων σχολίων. Μην βιαστεί κανείς, προπέτης ων, να με χαρακτηρίσει κινδυνολόγο ή υπερβολικό. Απλά νομίζω ότι η συμπεριφορά πολλών ποδοσφαιριστών – αυτή την ιδιότητά σας σχολιάζω και μόνο – είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη.
Να μου επιτρέψετε να μιλήσω τόσο με την ιδιότητα του μέλους του Δ.Σ, αλλά και με αυτή του βοηθού προπονητή. Κύριοι, εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι. Εγώ σε αυτή την ομάδα από την γέννησή της (αρχικά ως «ΧΡΗΜΑ ΤΡΙΤΗ») ήθελα αποκλειστικά και μόνο να είμαι ως ποδοσφαιριστής. Και ξέρουν όλοι τι μπορούσα να προσφέρω υγιής. Δυστυχώς όμως λόγω του ατυχήματος και του σοβαρού τραυματισμού μου στον αγκώνα στο ματς με τους Ηθοποιούς, πριν από δύο χρόνια, δεν μπορώ να καταφέρω να είμαι ο εαυτός μου. Ο πρόεδρος λοιπόν και αξιαγάπητος φίλος, Γιάννης Χρηστάκος με επέλεξε ως μέλος του Δ.Σ και ως βοηθό προπονητή στο πλευρό του επίσης αγαπητού φίλου, Δημήτρη Λουκάκη.
Σας ενημερώνω κύριοι πως η συνεργασία μου με τον Δημήτρη είναι εξαιρετική. Ενημερώνομαι για τις σκέψεις του και μαζί καταστρώνουμε τα πλάνα, μην ξεχνώντας ποτέ ότι αυτός είναι ο πρώτος προπονητής. Οφείλω να παραδεχτώ ότι προς τιμήν του με ακούει αναφορικά με τις δικές μου επιλογές και λειτουργούμε αρμονικά με τις όποιες διαφωνίες. Η ένσταση μου έγκειται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι από εσάς δεν σέβεστε ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Πασχίζουμε, διαβάζουμε, πάμε σε προπονήσεις επαγγελματικών ομάδων, μιλάμε με προπονητές την ώρα που εσείς χαζεύετε τσόντες στο ίντερνετ. Δεν σέβεστε ούτε τα πρόσωπα, ούτε τους θεσμούς. Αναρίθμητα τα περιστατικά στην πορεία των αγώνων. Δεν θα ήθελα να αναφερθώ συγκεκριμένα. Επιδίδεστε σε μια στείρα κριτική και κοιτάτε την πάρτη σας. Ελάχιστοι νοιάζονται για το σύνολο. Στο τέλος της σεζόν λοιπόν και αφού η ομάδα ολοκληρώσει την αγωνιστική σας παρουσία καλείστε να αναλάβετε ενεργή θέση στα διοικητικά και τα προπονητικά πράγματα της ομάδας. Αφού εμείς δεν τα καταφέρνουμε ικανοποιητικά. Οσοι πιστοί προσέλθετε…

Υ.Γ. Μια ομάδα για να έχει ευρυθμία πρέπει να διέπεται από τους ίδιους κανόνες. Είτε αυτή αγωνίζεται στο πρωτάθλημα Τύπου είτε στην Σούπερ Λίγκα. Αντιληφθείτε το…

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

pera apo syllogikes protimhseis ...thelv na pv to ekshs: οπως ο Ρίμπο χρωσταγε κάτι στον Ολυμπιακο έτσι και γω χρωστω κατι στο ΣΕΦΑ.......ΚΑΙ ΒΈΒΑΙΑ ΔΕΝ δεν έχω να μοιράσω κάτι με αυτόν που με τραυμάτισε... ήταν ατύχημα πλήρωσα το κοστος, το Ξεπέρασα και είμαι ΕΤΟΙΜΟΣ ...ΈΧΑΣΑ ΤΑ ΚΙΛΆ, ΠΡΟΠΟΝΉΘΗΚΑ, ΈΝΑΚΑ ΤΙΣ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΊΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΊΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΆΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΉ ΜΟΥ, ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ, ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΆΓΚΟ, ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ 19ΟΣ Η 2ΟΣ ΠΑΊΚΤΗΣ......ΤΟ ΣΊΓΟΥΡΟ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΘΑ ΕΊΜΑΙ ΣΤΟ ΓΉΠΕΔΟ ...

ΑΥΤΗ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΜΟΥ .....ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΩ ΚΑΝΕΝΑΝ .....ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ ΤΗΝ.... ΟΜΑΔΑ... ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ......ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΔΙΚΉ ΣΑΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΓΓΡΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Με τον Γιάννη Τζανόπουλο, μας συνδέει μια άψογη επαγγελματική σχέση. Μπορεί να μην έχουμε ποτέ βγει έξω μαζί για ποτό ή τηα καφέ, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει αλληλοεκτίμηση.( Υπήρχε και κάτι που με πείραξε με κάποια κριτική, ωστόσο μιλήσαμε και το θέμα έληξε εκεί)
Το αν έγινε κάτι το Σάββατο στο παιχνίδι με την ΣΕΦΑ, δεν το γνωρίζω, γιατί δεν ήμουν παρών. Ακόμα όμως και αν έγινε, δεν ξέρω αν ήταν τόσο ισχυρό, που έβαλε το προπονητικό τιμ σε σχέψεις αποχώρησης στο τέλος της σεζόν. Δεν ξέρω επίσης αν υπάρχουν τόσοι εχθροί των δύο προπονητών μέσα στην ομάδα, που θέλουν σώνει και καλά την παραπομπή τους από την ομάδα.
Αν ισχύει αυτό, καλό θα ήταν να βγουν να το ξεκαθαρίσουν για να ξέρουκμε που βαδίζουμε.
Αν όμως δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, ας σταματήσουμε την γκρίνια παραμονές του μεγάλου αγώνα με την ΣΕΦΑ.
Διαφωνίες μεταξύ Τζανόπουλου - Λουκάκη, μπορεί να υπάρχουν. Άλλο όμως αυτό και άλλο το να φύγουν από την ομάδα.
Ημαρτον.

Θοδωρής Ραλλής

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΣΝΤΟ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΥΛΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...
ΜΗΝ ΤΗ ΓΑΜΑΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΟΥΛΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.

ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΕΦΑ ΚΑΙ ΤΟ 2-2 ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΔΕΙΞΤΕ ΕΚΕΙ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΣΑΣ!


ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΡΙΒΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΣΕ ΛΙΓΟ... ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΖΕΝΤΗ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ ΡΕ ΤΖΑΝΟΠΟΥΛΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

Φανατικος οπαδος του Γ.Λιγγρη. Πως θα ερθει η νικη προκριση?
Να βαλετε στον αγωνα τον Γιωργο Λιγγρη.Εκτος οτι χρωσταει κατι στην ομαδα ΣΕΦΑ εχει ΑΣΤΡΟ και ειναι αρκετο να οδηγησει την ομαδα στην επομενη φαση.
Υ.Γ Μην ξεχνατε οτι ειναι πρωταθλητης με την προηγουμενη ομαδα του την ΕΡΤ!
Ελπιζω να με παρεις μαζι σου στο γηπεδο αλλιως θα γινω οπαδος του Ραλλη που ειναι καλο παιδι και δεν μου φωναζει οπως εσυ! Νεστορας.

Ανώνυμος είπε...

Φανατικος οπαδος του Γ.Λιγγρη. Πως θα ερθει η νικη προκριση?
Να βαλετε στον αγωνα τον Γιωργο Λιγγρη.Εκτος οτι χρωσταει κατι στην ομαδα ΣΕΦΑ εχει ΑΣΤΡΟ και ειναι αρκετο να οδηγησει την ομαδα στην επομενη φαση.
Υ.Γ Μην ξεχνατε οτι ειναι πρωταθλητης με την προηγουμενη ομαδα του την ΕΡΤ!
Ελπιζω να με παρεις μαζι σου στο γηπεδο αλλιως θα γινω οπαδος του Ραλλη που ειναι καλο παιδι και δεν μου φωναζει οπως εσυ! Νεστορας.

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ

Η ομάδα που όλοι έχουμε δημιουργήσει, με τον καθένα μας να έχει βάλει ένα ή δύο λιθαράκια δεν έχει σημασία (και εγώ ο Χρηστάκος το λέω ειλικρινά και όχι τυπικά αυτό) είναι ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΕ.
Σε αυτο ρε μάγκες έχετε συμβάλλει ΟΛΟΙ. Και ξαναλέω ΟΛΟΙ !!! Και οι πρώτοι εμείς, και κάποιοι άλλοι την άλλη χρονιά και εσείς που ήρθατε φέτος ΟΛΟΙ την φτάσαμε στον επαναληπτικό με ΣΕΦΑ και σας το λέω δυνατά : ΘΑ ΠΡΟΚΡΙΘΟΥΜΕ !!!
Ως πρόεδρος λοιπόν σας ξεκαθαρίζω οτι όλα είναι καλά ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.
Παράλληλα ΑΠΑΙΤΩ να σταματήσετε κάθε άλλη σκέψη, μείνετε προσηλωμένοι στον στόχο, στηρίξτε την παρέα μας , διατηρήστε το κέφι σας και θα συζητήσουμε , όπως κάνουμε πάντα σε αυτή την ομάδα γιά όλα ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ.
Οσο είμαι εγώ πρόεδρος θέμα προπονητών δεν υπάρχει και ούτε υπήρχε ποτέ και επειδή μιλάω με πολλούς δεν τέθηκε και ποτέ στο παρελθόν ( Χριστόπουλε δεν το ξέχασα , απλώς το έθαψα στον σκληρό). Αυτό ήταν αστείο, το διευκρινίζω για να μην παρεξηγηθώ.
Λοιπόν , συνοψίζω γιά να τελειώνουμε.
1) Γράφω γιά την ομάδα από το Βουκουρέστι όπου έχω ατέλειωτη δουλειά και από το οποίο θα επιστρέψω νωρίτερα, όπως έχω κάνει κι άλλες φορές γιά να είμαι στην ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ.
2) Επιλέγω όλο αυτό τον καιρό να μην τοποθετούμαι διότι θέλω να αφοσιωθώ στον στόχο της ομάδας και όχι με σχόλια και συμπεριφορές. ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ
3) Ο φίλος μου ο Γιάννης ο Τζανόπουλος είδε κάποια πράγματα τα οποία ξαναλέω θα τα συζητήσουμε ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ.
4) Κάποιοι έχουν ορισμένα παράπονα γιά λόγους σεβαστούς στον καθένα. Τα γνωρίζω ΟΛΑ και ΑΠ ΟΛΟΥΣ, τα καταγράφω και θα τα συζητήσουμε και αυτά.
5) ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ τις γκρίνιες στο γήπεδο επειδή αντικατασταθήκατε ή επειδή δεν σας άρεσε το σύστημα που επέλεξαν οι προπονητές η επειδή δεν σας έκατσε η γκόμενα το βράδυ.
6) ΔΕΙΞΤΕ ΠΟΣΟ ΑΝΔΡΕΣ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΙΚΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΤΣΙ ΞΕΡΩ ΕΓΩ.
7) Με ξέρετε οι περισσότεροι πολλά χρόνια και κάποιοι με γνωρίσατε πρόσφατα. Νομίζω οτι είμαι τίμιος, δίκαιος, σας γουστάρω όλους, γίναμε φίλοι και από φέτος κάναμε και την ομάδα μας πιό υπολογίσιμη. Από τη θέση που έχω στην ομάδα θα διασφαλίσω αυτή την ανοδική πορεία που έχει. ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕΙΣ. Θα γουστάρουμε κάθε χρόνο και περισσότερο...θα το δείτε.
8) Ειλικρινά, δεν ήθελα να γράψω τίποτα ακόμα αλλά μερικές φορές κάποιοι στιγμιαία χάνετε το μέτρο και μετά πιστεύω οτι το μετανοιώνετε, αλλά έχετε ήδη στεναχωρήσει κάποιον και αρχίζουν άλλα.
9) Ο ΓΙΩΡΓΑΡΑΣ Ο ΛΙΓΓΡΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΑΙΟΙ. ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ.....

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα μπορούσα, ως ο πιο γκρινιάρης παίκτης αυτής της ομάδας (μαζί με το φίλο μου τον Κρυπωτό) να μην γράψω σ' αυτό το σχόλιο του Γιάννη...
Δεν θα μπορούσα επίσης να μην σχολιάσω αυτό το έργο Τέχνης που βλέπω πάνω απ' το κείμενο. Αυτό το ανέμελο μαλλί, αυτή τη φαβορίτα, την κορμοστασιά και την αίσθηση που αφήνει αυτή η αγριάδα που δημιουργεί ο τρόπος που έχει σουφρώσει τα χείλη του!!!
Ειλικρινά θα ήθελα να πω πολλά, αλλά μετά από αυτό το αριστούργημα, επικρατεί απέραντη σιγή...
Μάγκες, ότι έχουμε να πούμε μετά το τέλος του πρωταθλήματος. Τώρα προέχει η πρόκριση με αντίπαλο τη ΣΕΦΑ. Ξέρουμε ότι μπορούμε, πρέπει να το κάνουμε! Όλα τ' άλλα θα έχουμε το χρόνο (και τις εκδρομές μας) να τα συζητήσουμε!
Πάμε γερά!

Ανώνυμος είπε...

Για τον επαναληπτικό αγώνα με ΣΕΦΑ.
Ως μεγαλύτερος (ηλικιακά) από όλους σχεδόν τους συμπαίκτες μου , θα ήθελα να δώσω μια μικρή συμβουλή .
Προσέξτε αν θέλετε λίγο αυτές τις μέρες την ζωή σας.
Καλή διατροφή όχι ξίδια και ενωρίς για ύπνο την Παρασκευή.
Υδατάνθρακες για φαγητό (μακαρόνια) το προηγούμενο βράδυ.
Ξυπνήστε ενωρίς και πάρτε ένα ελαφρύ πρωινό με υδατάνθρακες το Σάββατο 2 ώρες πριν τον αγώνα.

Πιστέψτε με ότι θα αισθάνεστε πολύ πιο δυνατοί και ξύπνιοι στο παιγνίδι.
Κάντε το όσοι δεν το κάνετε και ……θα δείτε.

demis

Homo Ludens είπε...

Και νόμιζα ότι το πλησιέστερο γράψιμο σ' αυτό της "Εστίας" ήταν το δικό μου (με το "καλλίτερα" και το "κυττάζω" που χρησιμοποιώ αντί των "καλύτερα" και "κοιτάζω")... Ωστόσο αυτά τα "ενωρίς" και "παιγνίδι" του Ντέμη Λουράντου με έβαλαν στη θέση μου και με αναγκάζουν να διαβάζω ξανά και ξανά με δέος το κείμενο - παρέμβαση του μεγάλου αυτού σοφού δρυΐδη, του σεβασμιότατου ομόσταυλού μου στον τρίτο όροφο του κτηρίου της Καθημερινής.

Επί του θέματος τώρα -και επειδή ο Πρόεδρος μπορεί να έκανε πλάκα, αλλά το όνομα "Χριστόπουλος" χρησιμοποιήθηκε, άρα οφείλω να απαντήσω: Όταν είχα θέσει θέμα προπονητή, είχαμε να κερδίσουμε 10 αγώνες, είχαμε χάσει 10-1 εκείνη την ημέρα και ο ίδιος ο Λουκάκης συνεχώς έλεγε ότι ήθελε να φέρει αντικαταστάτη για τον εαυτό του (τότε πρότεινε τον Κασδοβασίλη). Φυσικά και είχα κάνει λάθος που είχα ξεσπάσει σε φωνές ενώπιον όλων και δεν είχα μιλήσει για τον προβληματισμό μου μόνο στην διοίκηση, ωστόσο το θέμα λύθηκε με την σωστή αντίδραση του ΔΣ και πιστεύω ότι -μακροχρόνια- η τότε αντίδρασή μου έκανε και καλό στην ομάδα, διότι αφύπνισε τον Λουκάκη που από εκείνη την ημέρα και μετά μετετράπη σε έναν από τους καλλίτερους προπονητές του πρωταθλήματος.

Ωστόσο είναι σαφές και από την επιστολή του Γιάννη Τζανόπουλου ότι κάποιο μικρό πρόβλημα υπάρχει. Θέλω να ελπίζω ότι τα (για μένα μετρίας σημασίας) γεγονότα που συνέβησαν στα αποδυτήρια και τον πάγκο στο τελευταίο ματς ήταν απλά το αποτέλεσμα της αγωνίας που είχαμε όλοι για την νίκη και που μας οδήγησε να πούμε μια - δυο μαλακίες παραπάνω. Αυτή την αγωνία ας την μετατρέψουμε σε πάθος το Σάββατο και ας επικρατήσουμε, όπως μπορούμε, του αντιπάλου, ακούγοντας το προπονητικό δίδυμο και εκτελώντας τις εντολές του.

Όπως, όμως, είπα χθες και κατ' ιδίαν στους δύο προπονητές, σε τέτοιους αγώνες, όπως ζητούν από τους παίκτες τους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, έτσι κι οι ίδιοι οφείλουν να είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι στο έργο τους και απόλυτα συνεννοημένοι μεταξύ τους, όχι τόσο επειδή μπορεί να δημιουργηθεί κάποια ρήξη και πιθανότητα αποχώρησης, όσο για να μην δοθεί και η παραμικρή αφορμή σε οποιονδήποτε από εμάς, τους παίκτες, να αμφισβητήσουν την τακτική τους. Σε αυτό το ματς οφείλουμε όλοι να σεβαστούμε τις εντολές τους και εκείνοι οφείλουν να μας ζητήσουν τα πάντα. Τα πάντα! Το ξαναλέω. Η νίκη είναι μονόδρομος.

Π.Χρ.

Ανώνυμος είπε...

Για τους δικούς μου λόγους που δεν θέλω να αναλύσω αποφάσισα κάποια στιγμή να μην συμμετάσχω στις αγωνιστικές δραστηριότητες της ομάδας.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν ασχολούμαι μαζί της έστω και με το να διαβάζω τις απόψεις σας μέσα από το blog.
Θέλω λοιπόν με την σειρά μου να ζητήσω από όλους σας να αφήσετε τα πάντα πίσω σας και να συγκεντρωθείτε στο επόμενο παιχνίδι. Δεν λέω να προκριθείτε αλλά να χαρείτε το ματσάκι και αν το κάνετε επειδή ξέρω τις δυνατόττες όλων σας θα πάρετε και την πρόκριση.
Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα θέματα μπορούν να περιμένουν και αν το κρίνουν κάποιοι να βγουν στην επιφάνεια στο τέλος των αγώνων.
Το πρωτάθημα Τύπου στο οποίο συμμετείχα με την λιγοστή μπάλα που ξέρω από το 1995 μέχρι το 2008είναι ένας τρόπος για όλους μας να δούμε φίλους, να περιορίσουμε τις κοιλιές, να βγάλουμε το άγχος και να ρίξουμε και κανά καντήλι ελεύθεροι.
Αυτό θα πρέπει να καταλάβετε και όταν το κάνετε αυτό τα πάντα θα είναι πολύ καλύτερα.
Υ.Γ. Για όσους θεωρήσουν ότι δεν μου πέφτει λόγος να τοποθετηθώ επειδή δεν συμμετέχω στην ομάδα ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΑΡΔΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Ειμαστε αρρωστοι και είναι πια αργά.Πάμε γερά το Σάββατο να γαμήσουμε τους σιχαμένους.Οσο για μανούρες.. Η επαγγελματική ιδιοτητα των περισσοτέρων, τους κάνει να δημιουργούν θέμα χωρίς λόγο και δεν το λέω για τον Τζανό γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει δίκιο.
ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΤΑΡΑΣ

Ανώνυμος είπε...

λοιπον .....οτι και να γινει οτι και να εχει γινει ..η ουσια είναι μία ......μετά από την φετινή χρονιά δείξαμε στους εαυτους μας αλλά και στουσ αντιπάλους ότι μπορουμε και είναι θέμα χρόνου ( όσο είμαστε δεμένοι) να γίνουμε μία από τισ καλύτερες ομάδες αυτού του πρωταθλήματος .
όμως ( το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ ) το ποδόσφαιρο είναι ένα αυστηρά ατομικό αγώνισμα που το αποτέλεσμα το μοιραζόμαστεομάδικά.
θέλει μεγάλη μαγκιά να διαχειρίζεσαι τα προσόντα σου και την συμπεριφορά σου εντόσ και εκτόσ αγωνιστικού χώρου.
Υ.Γ ΒΡΕ ΒΕΡΒΕΛΕ . ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕI; ΜΙΛΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΖΕΝΤΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΊΣ ΕΠΙΤΕΛΕΟΥΣ!!! ΛΙΓΓΡΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι είμαι εδώ... Μετά από το σοκ της Κυριακής, αλλά και αυτό στη Φυλή, που διδάσκει, ένα απλό πράγμα.
ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.
Την άποψή μου για τους αγώνες την ξέρετε. Οι οδηγίες του κ. Λουράντου μου άρεσαν, αν και υπάρχουν και παίκτες που αποδίδουν καλά και ως "μεθυσμένοι". Παίζουμε σε ένα θεωρητικά μεγάλο γήπεδο κι αυτό πιστεύω ότι μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε. Έχουμε τις δυνατότητες, απλούστατα γιατί πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε καλύτεροι από το πρώτο ματς και οι αντίπαλοί μας, χειρότεροι. Αυτά, όμως, τα δημιουργούμε εμείς. Το θετικότερο, είναι ότι δεν παρατήσαμε το τελευταίο παιχνίδι, έστω κι αν ακόμη και τώρα, είμαι της άποψης πως δεν έπρεπε να γίνουν αλλαγές στο ημίχρονο.
Η γνώμη μου είναι πως μπορούμε να περάσουμε και πως ο εφικτός στόχος της ομάδας για φέτος, είναι η κατάκτηση του κυπέλλου. Γνώμη μου, έστω κι αν μερικοί, βλέπουν πρωτάθλημα. Δεν θέλω, όμως, σε καμία περίπτωση, να τα... παρατήσουμε τώρα. Η ομάδα έχει έναν κορμό 85% ικανό να συνεχίσει του χρόνου και με μία διορθωτική κίνηση, να γίνει... άλλη ομάδα (ο Λουκάκης ξέρει που αναφέρομαι).
Η παρουσία του Λίγγρη, αποτελεί κίνητρο, ακόμη κι αν κάθεται στην άκρη του πάγκου. Απλώς ρε μάγκες, λίγο πάθος παραπάνω, δεν βλάπτει. Δεν είμαι "φαν" του είδους, αλλά καταλάβετε σε ποιο πλαίσιο εννοώ. Ίσως ορισμένοι να το κατάλαβαν, εκεί στον πάγκο, το προηγούμενο Σάββατο.
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ και ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!

Υ.Γ. Μετά το 2-2 με τη ΣΕΦΑ "έπιασα" το Μαρδά να κυκλοφορεί στη Βουλιαγμένης, με τη σύζυγο, αλλά φορώντας φόρμα και μπουφάν της ομάδας! Κι αυτό, λέει πολλά. Ίσως να... έπαιζε μαζί μας.

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΕΡΒΕΛΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Το μίσος είναι μία καταπληκτική ταινία του Ματιέ Κάσοβιτς.Δεν χωρά όμως στην ομάδα μας.Ας παραμερίσουμε τον εγωισμό μας και ας αναδείξουμε το πάθος και την δίωψα μας για διάκριση και πρόκριση στην επόμενη φάση του πρωταθλήματος.Ομαδικότητα , καθαρό μυαλό και ωριμότητα στο παιχνίδι μας θα μας χαρίσουν σίγουρα την πρόκριση, απέναντι σε ένα σύνολο που είναι σαφώς κατώτερο από το δικό μας.Οι φιλονικίες δεν έχουν θέση στην ομάδα μας και καλό είναι να είμαστε πειθαρχημένοι και να δείχνουμε σεβασμό στις αποφάσεις των προπονητών.Έχουν και αυτοί κάποιο ρόλο στην ομάδα, όπως και εγώ......το να ματώνω τα γόνατα των επιθετικών που τολμούν να πατήσουν περιοχή και να αντικρύσουν από κοντά τον ...ΚΟΛΟΣΣΟ........ΚΛΟΚΑ.....
ΥΠΟΓΡΑΦΗ.......ΑΛΕΣΑΝΤΡΟ ΝΕΣΤΑ